🔴گاریدو: برنامه ما در شروع لیگ بسیار سخت است

🔺برگزاری اردو برای ساختن یک تیم بهتر، حتما لازم است. روزهای اردو برای شکل دادن به ساختار تیمی ما کلیدی هستند. چه به لحاظ فیزیکی، چه تاکتیکی و چه احساسی و انگیزشی، اردو یک فرصت عالی است که همه احساس کنند یک عضو مهم از تیم برای رسیدن به یک هدف بزرگ هستند. قطعا بازی دوستانه هم خواهیم داشت تا میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شود.

🔺هم علی و فرشاد و هم ایوب، بازیکنان خیلی مهمی برای ما هستند و از کیفیت‌شان آگاهیم. مهم این است که در کنار سایر بازیکنان خوبی که داریم هماهنگی و هارمونی ایجاد شود و بتوانیم بهترین استفاده را از توانایی‌های بازیکنان بگیریم.

🔺نقل‌وانتقالات؟ ما باید طوری کار کنیم که این مسائل در باشگاه بماند. باشگاه در آرامش و سکوت کار می‌کند تا بهترین بازیکنان جذب شوند. بهتر است زمانی راجع به بازیکنان جدید صحبت کنیم که کار آمدنشان قطعی شده باشد.

🔺به نظر من برنامه ما در شروع لیگ بسیار سخت است اما باید خودمان را برای این چالش آماده کنیم. ضمن اینکه در نهایت باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و حالا وظیفه ما این است که سخت تمرین کنیم تا برای هفته‌های ابتدایی لیگ در آماده‌ترین شکل ممکن باشیم.

🔴 @Perspolis