🔴گاریدو: بازیکنان باید به سختی کار کنند

🔺ما برای هواداران کار می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم. همه ما می‌دانیم که هواداران مهمترین و بزرگترین نقطه قوت ما هستند‌. ما با هم و در کنار هم قوی‌تریم. هفته‌های اول تمرین همیشه سخت هستند. بازیکنان باید به سختی کار کنند و ما باید از لحاظ فردی و گروهی میزان آمادگی جسمانی را بالا ببریم.

🔺من از عملکرد بازیکنان و همینطور نگرش حرفه‌ای آنها راضی‌ام. در حال حاضر یک ترکیب خوب از بازیکنان در اختیار داریم و به همراه باشگاه روی آوردن بازیکنان جدید که بتوانند به تیم کمک کنند در حال کار هستیم. با این حال خیلی مهم است که الان در فصل نقل و انتقالات آرامش داشته باشیم و بازیکن‌های درست را برای تیم انتخاب کنیم. ما الان یک تیم خوب داریم که از هر چیزی مهمتر است؛ بازیکنانی که اضافه می‌شوند نیز تکمیل کننده پازل ما برای داشتن یک تیم عالی هستند.

🔺بازیکنان جوان باید همیشه سخت کار کنند تا خود را نشان دهند. هیچ بازیکنی بخاطر سن‌اش مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. همه بازیکنان فرصت دارند که توانایی‌هایشان را ثابت کنند و در پایان بهترین‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند. ما می‌خواهیم تیمی بسازیم که برای بردن هر بازی بجنگد و کسب جام‌ها مهمترین انگیزه ماست. تا اینجا، هم بازیکنان جوان و هم باتجربه‌ها به خوبی تمرین کرده‌اند و تعهد بالایی از خود نشان داده‌اند‌.

🔴 @Perspolis